domingo, 11 de abril de 2010

Por qué Hazcositas??

Hola, esta es mi primer saludo a tod@s, quiero explicaros porqué mi blog se llama así, fué idea de mi hija Antía, y es un homenaje a una página que os recomiendo "Recetario Canecositas" a la que soy " adicta " , mis hijos dicen que estoy abducida, je,je, pero la verdad es que es de lo mejorcito en recetas hechas con Thermomix, y entro casi a diario, visitarla que os vais a divertir con cane.
En Hazcositas os iré enseñando cosiñas que hago en cuanto tengo un ratito libre.
OJALA os gusten, ya me comentareis.
Bicos, Pat.

2 comentarios:

  1. Hola!!
    Por ser a primeira entrada voume permitir escribirche en galego, que xa se bota de menos.
    Acabo de entrar no teu bloge por casualidade e vexo que es galega e da Coruña. Eu tamén. Benvida a este mundo cibernético. Estiven mirando o que tes colgado e hay cousas moi bonitiñas. O árbore de Cds está super- orixinal; e os posavasos tamén.
    Xa me fixen a tua seguidora para poder seguirte de cerca. Cando queiras podes pasar a dar unha voltiña polo meu. Serás recibida con honores.As veciñas hay que coidalas...jajaja
    Un biquiño

    ResponderEliminar
  2. Graciñas becare,faime moitoa ilusión cada novo comentario, xa ves que estou comezando e teño poucas visitas.bicos dunha veciña do pais.

    ResponderEliminar